dimarts, 5 de juliol del 2011

Pastís Hello Kitty o Feliços 18 mesos!

L'Andrea, una companya de feina, té una nena petita que és fan de la Hello Kitty i per celebrar el seu any i mig em va demanar que li fes un pastís amb la cara de la seva gateta favorita.

El pastís que vaig fer és ja un clàssic, un pa de pessic de llimona (aquesta vegada integral) amb ganache de xocolata (podeu veure la recepta aquí).

Vaig fer el fondant de núvols que ja havia fet altres vegades i em vaig adonar que estava millorant amb la pràctica i que ja no em costava tant modelar el fondant.

Aquí us deixo les fotografies, a veure què us semblen:


 Com sempre, les fotografies no són molt bones ja que les he fet amb la càmera del mòbil. Si alguna ànima caritativa em vol regalar una càmera de fotografia d'aquestes superxulíssimes, només ho ha de dir i acceptaré encantada!


 De moment, una de les coses que tinc pendents és aprendre a fer fotografies acceptables. Prometo anar millorant amb el temps.


Doncs res, us deixo amb la Hello Kitty. Feliç any i mig Mireia!

8 comentaris:

  1. Your Hello Kitty cake is adorable! GOOD JOB!

    ResponElimina
  2. Thank you Sue!!!!!! But I still have so much to learn!

    ResponElimina
  3. no encuentro como hacer el fondant de nuves, he rebuscado todo tu blog, que ero hacer una kitty para el dia de la mona de mi sobrina porfa dime algo...

    ResponElimina
  4. Hola Zuleika!
    Ara no sé si l'he penjat alguna vegada ja1 Però a veure si hi penso i el penjo en el proper post!
    Et deixo la recepta del fondant de Marshmallow que faig jo:
    150g de marshmallows blancs (valen roses si la vols fer rosa, grocs si el vols groc etc)
    330 g de sucre glaç
    3 culleradetes d'aigua
    1- Posar els núvols a una olleta de metall, afegir-hi les 3 culleradetes i deixar fondre al bany maria dins d'una altra olla més gran. Anem remenant a poquet a poquet. Quan estan fosos, treure del foc i afegir-hi la meitat del sucre, barrejant amb una cullera.
    2- Quan el sucre s'hagi absorvit, fer un volcanet amb la resta del sucre a sobre del marbre, a un bol o on es vulgui treballar. Tirarhi la massa dabans a sobre i anar amassant amb les mans ben engreixades de mantega. Treballarho tot fins que quedi una massa que no enganxi o fins que ja estigui tot barrejat.
    3- Posar-ho tot a una massa de plastic i deixar-ho reposar a la nevera unes 24h. Si quan el treus es massa dur pots escalfar-lo uns segondets al micro (3 o 4, no més).
    4- Tenyir, amassant amb les mans i després allisar amb el corró amb força sucre glaç pq no s'enganxi
    De tota manera, ara pots comprar fondants molt bons que van genials. Jo compro la marca funcakes, els tenen amb gust de vainilla i de marshmallow i casi no et surt a compte fer-lo tu mateixa!
    Un petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gracies, em dius que la puc comprar,on? y els tints? com tenen que ser?, es nota molt que he fet mai axò? JAJAJAJA
      GRACIES¡¡¡ per endevant, una abraçada.

      Elimina
  5. no me dará tiempo aixxxx

    ResponElimina
  6. Zuleika! No et preocupis, veuràs que no és gens difícil! Ho pots comprar a moltes botigues de cuina però les més cèntriques a Barcelona són Gadgets cuina, a rbla catalunya amb aragó i a la illa, o la cookiteca, a sarrià i a sant cugat. Per on vius tu? Els tints els pots comprar a les mateixes botigues. Ja veuràs com quan comencis a fer els primers pastissos t'encantarà!

    ResponElimina
  7. a Gavà, merci ja t'aniré contant.

    ResponElimina